به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، حجت‌الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی رئیس مجمع نمایندگان استان تهران عصر امروز در تجمع راهپیمایان پاکدشت با اشاره به حضور پرشور مردم اظهار کرد: ملت ایران در سایه وحدت نظام طاغوت را شکسته و دشمنان و مستشاران آمریکایی را از ایران بیرون کرد.

وی در ادامه افزود: حضور مردم پیام واضح به دشمن و دوست، برانداز و خارج‌نشینان بوده و همچنین پیام به خدمتگزاران به انقلاب است که ارزش حضور اجتماع مردم را مشخص می‌کند.

حجت‌الاسلام تقوی وحدت را از اصلی‌ترین اهداف انقلاب دانست و عنوان کرد: وحدت یک مسئله همه‌ روزه ماست از قبل تا بعد از انقلاب و حتی تا کنون. ما باید وحدت و یکپارچگی خود را حفظ کنیم این خواست ملتی بود که انقلاب کرد.

وی ادامه داد: ملت در سایه وحدت بر محور ولایت نظام طاغوتی را درهم‌شکسته و دشمنان و مستشاران آمریکایی را از ایران بیرون‌ کردن امام هیچ‌گاه دستوری به حمله مسلحانه نداد، اما همیشه بر وحدت ملت تأکید داشت.

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران را رمز پیروزی مردم در انقلاب دانست و گفت: این خط همچنان بر محوریت ولایت آیت‌الله امام خامنه‌ای ادامه داشته و همه این محوریت را پذیرفته‌اند.

حجت‌الاسلام و المسلمین تقوی وحدت با تأکید بر اهمیت وحدت خاطرنشان کرد: امروز پرچم وحدت بر شانه غیرت رهبر فرزانه ما در اهتزاز است؛ از جنوب لبنان تا غزه مظلوم و از مقاومت انصارالله یمن تا سوریه و عراق، همه گرد محوریت این رهبری جمع شده و اندیشه‌ها و هدایت‌های معظم‌له را دنبال می‌کنند.