به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان ، حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی در سمنان گفت: حضور پرشور مردم در عرصه‌های مختلف از جمله مراسم سالگرد شهادت شهید قاسم سلیمانی و نیز پاسخ مقتدرانه آنها به اغتشاشات و آشوب‌ها گواه این  است که مردم ایران به انقلاب پایبند هستند.

وی با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات و ساماندهی و بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی از اولویت‌های کاری دولت است گفت: در حوزه رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی نیز باید با جهاد تبیین مشکلات شناسایی و راهکار‌ها ارائه شود.
حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی گفت: اجرای طرح کالابرگ یکی از برنامه‌های دولت در زمینه رفع مشکلات اقتصادی است.

مشاور رییس جمهور در امور روحانیت افزود: دشمن در جنگ فرهنگی جوانان و نوجوانان را هدف گرفته و با تبر دروغ و تهمت در حال صدمه زدن به ریشه‌های فکری جامعه است که باید در این خصوص کار‌های فرهنگی قوی تری در کشور انجام شود.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی رسانه و فضای مجازی را دو ابزار مهم برای جنگ فرهنگی دشمن عنوان کرد و افزود: در دوسال کرونایی که آموزش در کشور مجازی شد ، دشمن برای مخدوش کردن افکار جوانان و نوجوانان برنامه ریزی کرد و نتیجه آن افراد کم سن و سالی بودند در اغتشاشات اخیر نقش داشتند.
سید رضا تقوی گفت:جهاد تبیین باید به نحو شایسته و برنامه ریزی شده شکل بگیرد تا عظمت انقلاب برای مردم بازگو شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی و آیت الله شاهچراغی
مشاور رییس جمهور در امور روحانیت که برای شرکت در جلسه مجمع علمای استان به سمنان سفر کرده بود ، با آیت الله شاهچراغی نماینده مردم استان سمنان در خبرگان رهبری دیدار کرد.