بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای علیدادی زید عزه
نماینده محترم مقام معظم رهبری و امام جمعه محترم کرمان

دست خیانت‌بار امریکا و اسراییل از آستین پرورش‌یافتگانشان بیرون آمد و این بار بر یکی از جریان‌های جنایت‌کاری چون داعش که سوابق سیاه آدم‌کشی او بر همگان آشکار است ماموریت داد تا در کرمان سرافراز و در میان زائران مزار سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی فرزند غیور و شجاع کرمان، تعداد زیادی از زن و مرد و کودک و جمع کثیری از مردم را به خاک و خون بکشد.

ما بر این اعتقاد هستیم که هرچند این جنایت با دست نوکران آمریکا انجام گرفته است ولی جنایتکار اصلی در این فاجعه، آمریکا و اسرائیل هستند و مردم ما هرگز این صحنه فاجعه‌آمیز را فراموش نخواهند کرد. همان قصابان و جنايتکارانی که در غزه حمام خون راه انداخته‌اند امروز در کرمان، دوست‌داران و عاشقان سردار دلها را به‌شهادت می‌رسانند. ننگ و نفرت، در دنیا و آخرت بر همه روسیاهان و آدم‌کشانی که در سرزمین‌های اشغالی، غزه، لبنان، سوریه، یمن، عراق و ایران فاجعه‌آفرینی می‌کنند.

این‌جانب برای همه شهیدان درحات متعالی را از خداوند خواستارم و صبر و اجر را برای بازماندگان و شفا و سلامتی برای همه مجروحان و جانبازان را از حضرتش مسئلت می‌نمایم.

در پایان، به‌جنابعالی و مردم مقاوم کرمان، به‌ویژه خانواده‌های شهیدان و روحانیت بافضیلت آن سامان، ضمن عرض تسلیت و تعزیت، ادامه راه پر افتخار شهیدان را آرزومندم

سید رضا تقوی
مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت
و نماینده مردم شریف تهران در مجلس شورای اسلامی