حجت‌الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی مشاور رئیس جمهور در امور حوزه و روحانیت، در همایش مجمع علما و روحانیون استان سمنان به مناسبت گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و در راستای سلسله نشست‌های جهاد تبیین گفت: ایجاد یک مجموعه تبیینی منسجم و هم افزایی ظرفیت ها با رویکرد مخاطب‌محوری باید در دستور کار قرار گیرد تا با وحدت و یکپارچگی و بهره گیری از روحیه جهادی و انقلابی بتوانیم در عرصه جهاد تبیین و ایجاد تمدن نوین اسلامی نقش‌آفرین باشیم.

سید رضا تقوی جهاد تبیین سمنان

وی برگزاری مجمع علما و روحانیون را در راستای سلسله نشست های جهاد تبیین عنوان کرد و اظهار داشت: مسئولیت متولیان، سازمان ها و نهادهای فرهنگی در خط مقدم جهاد تبیین بسیار مهم است.

مشاور رییس جمهور در امور روحانیت تاکید کرد: باید با سازماندهی صحیح و اصولی ظرفیت ها، از ارزش ها و اعتقادات عمیق دینی، ملی و مذهبی دفاع شود و نقش خواص در این زمینه بسیار مهم و موثر است.

استاندار سمنان هم در این آیین گفت: خدمت‌گزاری به مردم بالاترین افتخار است.‌

سید محمد رضا هاشمی تاکید کرد: بصیرت، ولایتمداری و هوشیاری مردم استان سبب شد تا در اغتشاشات و وقایع اخیر، فضایی آرام را در سطح استان سمنان داشته باشیم.

جهاد تبیین سمنان استاندار

وی افزود: حدود ۱۰۰ درصد اعتبارات مصوب سفر رییس جمهور به استان سمنان اجرایی شده است.‌

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم(عج) استان سمنان نیز در این آیین، اخلاص شهید سلیمانی را از ویژگی های برجسته این شهید والامقام برشمرد و گفت: بصیرت و اخلاص شهید سلیمانی موجب شد تا در میدان به یک فرمانده مقتدر در عرصه نظامی و در حوزه دیپلماسی به یک سیاستمدار انقلابی تبدیل شود.

مجمع علما و روحانیون استان سمنان با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان و جمعی از طلاب و روحانیون استان سمنان برگزار شد.

 

جهاد تبیین سمنان سید رضا تقوی

 

جهاد تبیین سمنان سید رضا تقوی

 

جهاد تبیین سمنان سید رضا تقوی

 

سید رضا تقوی جهاد تبیین سمنان

 

سید رضا تقوی جهاد تبیین سمنان

 

سید رضا تقوی جهاد تبیین سمنان

 

سید رضا تقوی جهاد تبیین سمنان